Vol enthousiasme overhandigde wij afgelopen maandag aan de 12 deelnemende locaties hun certificaat van semester 2. De zomervakantie kan goed beginnen want deze locaties mogen zich vanaf nu ook de ‘locaties van morgen noemen!’ Wij als School of Venues team kijken terug naar twee energieke en succesvolle semesters.

Het is gelukt! De afgelopen vier maanden hebben 23 locaties actief gewerkt  aan hun eigen toekomst. Vanaf het moment dat de deelnemers voelde dat verandering werkte, wilde ze alleen maar meer. De deelnemers zijn enthousiast. Volgens Simone van evenementenlocatie de Fabrique in Utrecht, ligt in alle sessies het energielevel hoog. Daarnaast geeft ze aan dat het fijn is om naar 2 mensen te kijken die met passie vertellen over venue marketing en je meenemen door de leerstof. Naast de Fabrique waren ook het Scheepvaartmuseum, Theater Hangaar & Hangaar2, Miele Experience Center, Libéma, World Forum, CG Selecties, Maessen Tenten, Paviljoen Puur, Madurodam, Centraal Museum en Zwolse Theaters deelnemers aan het tweede semester.

Wij kijken vooral terug op een periode van positieve verandering, teamwork tussen locaties en vooral de wil om iets te betekenen in hun functie. Semester 3 en 4 staat bij ons al in de agenda’s. Ben je toe aan verandering? Bel ons of stuur een mail naar info@schoolofvenues.com. (bij ons hoef je niet na te blijven :))