Als Venue Marketeer, en ook als locatie, wordt er van je verwacht dat je creatief bent; dat je “outside-of-the-box” kunt denken, direct kunt inspelen op veranderingen en continu nieuwe manieren vindt om je doelgroep te boeien en aan je te binden.

Zeker in deze tijd! Maar… waar halen we al die creativiteit telkens vandaan? En wat als je van nature misschien helemaal niet zo creatief bent? In deze training leer je creatiever denken, een meer creatieve houding aan te nemen en deze meteen toe te passen in je werk. Door inzet van de juiste technieken haal je meer uit het creatief potentieel van jezelf, je locatie en jouw team. Het helpt je om betere ideeën en oplossingen te bedenken en vernieuwingen te realiseren die onderscheidend zijn ten opzichte van die van jouw ‘concullega’s’ uit de evenementenbranche.

Resultaat: 

  • Je weet hoe je jouw eigen ‘inner creativity’ kunt activeren én die van je team
  • Je weet welke creativity killers en boosters er zijn.
  • Je weet wanneer je uit je comfortzone moet stappen en hoe je dat doet. 
  • Je weet hoe je een creatief proces faciliteert voor je team.
  • Je weet welke creatieve vaardigheden en technieken je kunt inzetten om krachtige ideeën te genereren.
  • Je weet welke creatieve concepten werken voor jouw doelgroep in de Evenementenbranche.

De training is interactief, praktisch ingesteld en zit vol tips die je direct kunt inzetten! 

Programma

Het fundament bestaat uit één dag waarin de volgende onderdelen aan bod komen:

  • Creatieve patronen activeren en bewustwording hiervan
  • Jij en het creatieve proces 
  • Creatieve brainstorm-technieken | Verrijken van ideeën
  • Convergentie-technieken: ideeën selecteren, evalueren en uitwerken. 

Voor wie:
Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties. Voor zowel B2B als B2C.

Interesse?
Stuur mij meer info

Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 5 personen).
Duur: 1 dag (dagelijks van 09.30 uur tot 14.30 uur). Trainingen wordt op locatie gehouden.

In deze praktijkgerichte training staat de ontwikkeling van kennis en vaardigheid centraal die voor de Duitse evenementenbranche van toepassing en belang is. De training wordt verzorgd door Stijn Oude Vrielink, venue-marketeer met meer dan 10 jaar ervaring in het vermarkten van evenementenlocaties..  De verschillende onderwerpen worden op boeiende en onvergetelijke wijze gepresenteerd.