Opdrachtgevers zoeken steeds vaker naar locaties via social media. Steeds meer locaties investeren daarom in Social Selling om concrete verkoopsignalen op social media te identificeren, nieuwe netwerken aan te boren en top of mind te worden onder hun doelgroep. 

In deze training leer je, aan de hand van beïnvloedingstechnieken, jouw potentiële opdrachtgever te overtuigen van jouw autoriteit via digitale tools en platformen zoals LinkedIn. Denk aan waardevolle content, tone of voice, plaatsingsfrequentie, etc. Met als resultaat: waardevolle leads voor jouw locatie.

Resultaat:

  • Je zorgt voor kwalitatieve leads via socialmediakanalen (voornamelijk LinkedIn).
  • Je hebt een campagne om de zakelijke opdrachtgever te bereiken.
  • Je creëert persoonlijke & merkgedreven content op social media (LinkedIn).
  • Je maakt jouw inspanningen meetbaar (data).
  • Je ontwikkelt focus & structuur in je aanpak.

Programma: 

Tijdens deze 2-daagse incompany-training (1 dag is mogelijk) komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1:

  • Wat is Social Selling?
  • Cases van andere evenementenlocaties + do’s & don’ts
  • Eigen Social Selling-plan (de 6 C’s van Social Selling)
  • Hoe past Social Selling binnen jouw bedrijfsstructuur? 

Dag 2:

  • Hoe schrijf je persoonlijke en merkgedreven content?
  • Hoe bouw je relaties op via LinkedIn?
  • Hoe gebruik je beïnvloedingstechnieken voor Social Selling?
  • Wat is een SSI-score en hoe verbeter je die?

Voor wie:
Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties. Voor zowel B2B als B2C.

Interesse?
Stuur mij meer info

Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 5 personen).
Duur: 2 dagen (dagelijks van 09.30 uur tot 14.30 uur). Trainingen wordt op locatie gehouden.

De training wordt verzorgd door Stijn Oude Vrielink, venue-marketeer met meer dan 10 jaar ervaring in het vermarkten van evenementenlocaties..