Op dit moment gebruikt 80% van de opdrachtgevers LinkedIn om zich te laten inspireren door locaties, hotels en andere evenementenorganisaties. Van de nederlandse evenementenbranche is bijna 95% op LinkedIn te vinden.

Hoe zorg je er als event-venue of hotel voor om tussen zoveel concurrentie in het vizier te komen van interessante opdrachtgevers? Hoe zet je jouw LinkedIn-profiel op en welke content kun je hier het beste delen? Hoe maak je met jouw LinkedIn optimaal gebruik van je netwerk zodat je hier business uithaalt voor jouw locatie of hotel? Tijdens deze training leren we je om LinkedIn effectief in te zetten voor marketing & sales.

Resultaat:

  • Je leert hoe je relevante informatie, leads en contacten uit LinkedIn haalt
  • Je leert hoe je als expert binnen jouw vakgebeid optimaal zichtbaar wordt
  • Je leert hoe je jezelf vindbaar maakt met je profiel door middel van simpele zoekmachine-optimalisatie 
  • Je weet hoe je hastags en tags effectief en strategisch inzet en hoe het algoritme werkt 
  • Je kent het verschil in liken, reageren of delen en weet wanneer je het beste bereik hebt met welke actie 
  • Je leert welke tools er zijn om je te helpen meten en weten.
  • Je weet hoe je een persoonlijk bericht schrijft aan een prospect en hoe je meer leads krijgt uit je netwerk en deze converteert.

Programma:

Tijdens deze 1-daagse incompany-training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De kracht van LinkedIn voor locaties & hotels (facts & figures)
  • Functionaliteiten van LinkedIn die je moet kennen als locatie & hotel
  • De invloed van zoekmachines
  • Zelf leads genereren  
  • Tips voor contentcreatie 
  • Uitleg social selling-index 
  • Campagnes monitoren en bijsturen
  • Ken alle geheimen van LinkedIn 

Voor wie:
Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties. Voor zowel B2B als B2C.

Interesse?
Stuur mij meer info

Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 4 personen).
Duur: 1 dag (van 09.30 uur tot 14.30 uur). Deze training wordt op locatie gehouden.