Herken je jezelf in deze uitdagingen? 
“We zijn niet happy met onze naamsbekendheid”.​​
“Opdrachtgevers kennen ons als theater/museum, maar niet als een evenementenlocatie”.
“We bereiken niet de juiste opdrachtgevers”.
“We vinden het lastig relevante content te maken en juiste kanalen hiervoor te kiezen”.

In 4 Powersessies van een 1/2 dag ga jij aan de slag met jouw ideale opdrachtgever, jouw verhaal, én het kiezen van het juiste kanaal. We laten cases zien van andere locaties en combineren onze trainingen met marktkennis (onderzoeken) en marketingkennis. Theorie is een deel van de training en vormt tevens ook de basis, maar uiteindelijk gaan we in kleine groepen met elkaar aan de slag. Dus niet aanhoren, maar samen met anderen locaties kennis geven, kennis delen, actie creëren en reacties opwekken. Wij geloven dat als je het op deze manier doet, dat je veel meer uit een persoon haalt, en uiteindelijk ook meer uit je locatie.

Je gaat dus actief aan de slag met. 

  • Je eigen identiteit & waardepropositie. Hoe onderscheid ik me van andere locaties, wat zijn onze kernwaarden en voor wie doe het allemaal?
  • Je eigen verhaal en contentstrategie.
  • Je eigen online strategie. (Zonder enige ‘online’ ervaring te hebben)
  • Het kiezen van de media kanalen die passen bij jouw opdrachtgevers.
  • Je eigen social media strategie.

Data 4e semester:

Maandag 11 mei, maandag 18 mei, maandag 25 mei, dinsdag 8 juni.

Tijden: 09.00 uur en 13.00 uur. Investering: 1800 euro voor 2 personen (incl. F&B en materialen)

Voor meer informatie over de trainingen ga naar de website van School of Venues


43 locaties zijn in 2018 en 2019 geslaagd voor School of Venues.

IMG_4201_2_JPGIMG_5887_JPG0ab3ab24-ed44-49ee-badb-02133bb0ae40